Oras
  • Bucuresti-Ilfov
  • Bucuresti

Robin Grup

Vezi oferta acestei firme o parere
1
Ratingul tau: - Media: 1 (1 vot)
Categorie
Agentii de turism 
Modifica profil
modificat pe 02 Iun '10
Pareri despre Robin Grup
1
23 Dec '10
18 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

Nu stiu cat de buna e aceasta firma in turism...insa cand vine vorba de pachete trimise din strainatate sunt la pamant.Am primit mai multe pachete prin aceasta firma si de fiecare data cand a trebuit sa imi ajunga pachetul in focsani s-a produs aceeasi problema: pachetul a intarziat extrem de mult,intrucat doamnele de la sediu nu sunt atente la cererile clientilor si nu au bunavointa sa transmita soferilor niste mesaje clare si scurte.de asemenea nu pun la dispozitia clientului un numar de telefon necesar pentru remedierea problemei chiar daca seful lor le transmite acest lucru.Mi se pare o adevarata corvoada sa iau pachete prin aceasta firma.

Tin sa mentionez ca atunci cand am primit pachete in alt oras,pachetele au ajuns la timp,asta datorita contractului cu Nemo Express pe care il au si nu datorita lor direct.

Pe viitor nu voi mai apela niciodata la serviciile dumnealor.

Ideea e ca doamnele de la sediu sunt mereu indispuse,iar cand incerci sa iti ceri dreptul pentru care ai platit bani buni,tipa si vorbesc extrem de urat ... atat de "dragute" sunt...iar daca ridici tonul la ele iti spun,citez "Dar de ce vorbiti cu noi de parca am fi niste gandaci striviti?"...pai bineinteles ca daca cineva tipa la tine,tipi si tu la acea persoana pentru ca nu poti vorbi calm cu acest tip de persoane..pur si simplu nu te asculta.De asemenea se contrazic cele doua doamne...una spune ca autocarul a venit la o anumita ora intr-o anumita zi,iar cealalta spune ca a ajuns in alta zi(probabil ca sa scuze "greseala")...si trateaza clientul ca si cum ar fi nascut ieri,citez "Nu lucrati in domeniul acesta si nu aveti de unde sa stiti ce facem noi aici"...nu mi se pare nici normal nici logic aceast fapt...

in fine...daca vreti sa apelati la aceasta firma..sunteti liberi sa o faceti,insa...parerea mea e ca sunt si alte firme mult mai responsabile cu angajati mult mai placuti in discutii si mult mai dispusi sa stea la dispozitia clientului pentru ca acesta sa primeasca ceea ce ii apartine de fapt si de drept.

Daca un lucru e clar...acela e ca au pierdut un client care primea in jur la 5-6 pachete,fiecare in valoare de 60-100 de euro pe an...nu stiu cati astfel de clienti au...dar vor fi minus unul

0 pct