Oras
  • Bucuresti-Ilfov
  • Bucuresti

B&B Collection - Baneasa Shopping City

Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Vezi oferta acestei firme 4 pareri
1
Ratingul tau: - Media: 1 (4 voturi)
Numar de telefon: 
0729.038.016 (Fix)
Adresa: 
Soseaua Bucuresti - Ploiesti 42D
Sectorul 1 Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Toate adresele
Cartier
Baneasa
Repere/Indicatii: 
In incinta Baneasa Shopping City
Program: 
Luni - Duminica: 10:00 - 22:00
Categorie
Bijuterii si Accesorii 
Modalitati de plata:
Mastercard/Visa
Numerar
Modifica profil
modificat pe 10 Dec '10
Informatii generale
Parcare: 
Privata
Bijuterii si Accesorii
Tipuri de ceasuri: 
Ceasuri de mana
Tipuri de bijuterii: 
Aur, Argint, Bijuterii fantezie
Pareri despre B&B Collection
1
12 Aug '16
Foto pentru georged
de georged
18 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

Am cumparat un ceas de la ei acum 1 an de zile si nu stiu cum mi-a cazut secundarul, l-am trimis la garantie(nu se poate lasa la ei in magazine, in indifirent ce fac daca il trimiteti la ei trebuie sa platiti transportul dus-intors+20lei ca se uita la el). Au zis ca e vina mea si ca pe langa restul specificate anterior, trebuie sa mai platesc reparatia 40lei, numai m-am certat cu ei pentru ca nu stiu 100% sigur cu mi-a picat, eu nu stiu sa fi dat cu el de pamant sau altceva. Am platit si mi l-au trimis tot defect, au pus secundarul inapoi, dar acesta nu se mai invarte si nu se mai inverte nici ceva rotita a ceasului(care cand l-am trimis se invartea), care invartea secundarul si care era actiunea de miscarile mainii. Deci garantia inseamna sa platiti aprox 40lei, asta doar ca se uite la el, si aveti mari sanse sa nu il repare. Trebuie sa mai aveti grija ca nu puteti sa il lasati la garantie in magazinele lor(asta era un motiv pentru care am cumparat de la ei ca au magazine fizice si m-am gandit ca rezolv asa.)

0 pct
1
26 Mai '16
26 Puncte
2 pareri scrise
Pierdut prin cartier

Eu am avut o experienta foarte neplacuta cu acest lant de magazine B&B Collection (mai exact magazinul Kultho, Polus Center, Cluj-Napoca).

Anul acesta, in februarie, am achizitionat un inel, Aur alb 18k, si diamante. Dupa achizionatea inelului, cam la 2 zile, am vrut sa il returnez fiindca mi-am dat seama ca imi este prea mare dar la recomandarea lor, l-au trimis la micsorat in service-ul lor. Dupa 3 saptamani de purtare 9dupa ce mi-a fost returnat) inelul prezenta pete pe partea interioara, inspre palma si zone in care stradul de rodiu era crapat sau avea bucati lipsa. M-am dus la magazin si mi-a fost retrimis in service si reparat pe garantie, dupa spusele lor, s-a refacut stratul de rodiu. Dupa ce mi-a fost returnat, la 1 saptamana m-am prezentat din nou la magazin cu inelul, stratul de rodiu avand iar bucati lipsa in doua locuri,cea mai mare fiind de 3-4 mm latime. Le-am cerut o solutie definitiva a problemei, fie ca si reparatie fie returnez inelul si sa primesc banii inapoi. Raspunsul service-ului a fost ca inelul prezinta urme 'usoare' de deteriorare si ca acestea sunt cauzate de utilizator. Aparent intr-o saptamana de purtare am reusit sa fac ceva cu el incat sa ii 'puste' stratul de rodiu..

Evident ca acum, dupa inca cateva saptamani inelul e mult mai degradat, stratul de rodiu ramas acoperind cu suprafata de sub 50 % din partea dinspre palma a inelului...Asta in varianta in care ei ofera garantie 30 de zile pt orice probleme, in rest, doar pt defecte de fabrica, defecte stabilite, evident, de service-ul lor (spre deosebire de alte magazine ce vand/produc bijuterii care ofera garantie pe viata).

Evident ca am fost la protectia consumatorului unde mi sau oferit doua pareri diferite:
prima: Ei nu pot analiza decat calitatea aurului si al pietrelor pretioase, nu si calitatea lucrarilor. Deci ar trebui sa merg pec ale amiabila si sa cer, evident imrpeuna cu acordul celor de la service-ul B&B o evaluare impartiala, la un service atestat;
a doua parere: din momentul in care eu am "cerut" prima interventie asupra inelului - prin micsorarea marimii - ei s-au spalat pe maini de orice responsabilitate asupra calitatii lucrarilor

0 pct
1
8 Aug '13
16 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

AM CUMPARAT UN CEAS DE LA ACEASTA FIRMA ( B&B COLLECTION- BAIA MARE)PE LANGA CA VANZATOARELE NU AU AUZIT DE AMABILITATE CU CLIENTII MAI SUNT SI NERUSINATE!! 3 ZILE DE LA ACHIZITIONAREA CEASULUI POLICE AM MERS CU FAMILIA IN AUSTRIA UNDE LA O SIMPLA BAIE IN PISCINA INTRAT APA IN EL! CEASUL REZISTAND LA 10ATM ! REINTOSI IN TARA DUPA 2 SAPT. DE LA ACHIZITIE AM CERUT SA MI SE SCIMBE CEASUL OFERIND CHIAR PLATA DIFERENTEI DACA ESTE NECESAR! L-AU TRIMIS LA BUCURESTI SI AM PRIMIT IN LOC DE UN CEAS NOU PT 150EURO UNUL SECOND ( REPARAT)! DE NECREZUT , EU LOCUIESC SI IN AUSTRIA DAR ASA CEVA NU S-A INTAMPLAT NICIODATA DACA CEASUL ESTE DEFECT SE RESTITUIE SUMA PLATITA SAU SE INLOCUIESTE ACESTA!!

0 pct
1
23 Dec '10
de Laci
16 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

Din pacate, din punctul meu de vedere, garantia de 2 ani de la B&B collection este inexistenta.Am un ceas care are nevoie de reparatii, le-a fost trimis inapoi si ei, cu scuza ca, ceasul a fost desfacut au refuzat de a remedia defectele.Ceasul nu a fost desfacut niciodata, dar acesta e o scuza excelenta.Profesionalism si pricepere din partea lor, si un client service "excelent" si dupa cum am constatat din convorbirea telefonica cu ei, care habar nu are de conceptul de "client service". Oricum au pierdut un client care cumpara in fiecare jumate de an cate un ceas de la ei.

0 pct