Oras
  • Bucuresti-Ilfov
  • Bucuresti

Hornbach - Berceni

Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Vezi oferta acestei firme 2 pareri
2.666665
Ratingul tau: - Media: 2.7 (3 voturi)
Numar de telefon: 
031.080.30.00 (Fix)
031.080.34.80 (Fax)
Adresa: 
Strada Turnu Magurele 92-108
Sectorul 4 Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Toate adresele
Repere/Indicatii: 
Zona Berceni
Program: 
Luni - Sambata: 8:00 - 21:00
Duminica: 8:00 - 18:00
Detalii program: 

Drive-In
Luni - Sambata 7-21, Duminica 8-18

Retail.ro:
Adrese si program Hornbach Bucuresti
Categorie
Materiale constructii 
Preturi:
€€€
Modalitati de plata:
Mastercard/Visa
Numerar
Modifica profil
modificat pe 03 Iun '10
Informatii generale
Parcare: 
Proprie
Informatii profesionale
Tip profesionisti: 
Firma specializata
Detalii Servicii: 
Disponibilitate weekend, Vanzare produse
Domenii de specializare: 
Faianta/Gresie, Parchet, Zugraveli
Detalii tamplarie si PVC
Produse principale: 
Ferestre, Rame, Usi
Servicii principale: 
Taiat geamuri
Materiale de constructie
Tip magazin: 
Magazin mare
Produse principale: 
Accesorii si unelte, Gresie si faianta, Parchet, Vopsele, Chituri, Ciment si tencuieli, Gleturi, Ipsos, Adezivi
Comanda personalizata: 
Da
Detalii produse si servicii
Livrari: 
Da
Conditii livrare: 

Inchirieri remorca si masini pentru transport.
Cost livrare 38lei/ora.

Montaj: 
Da
Informatii suplimentare
Produse/servicii: 

Materiale de constructii, lemn, vopsele, tapet, gresie/faianta, sanitare, produse gradinarit, montaj usi, ferestre.

Slogan
Mereu gasesti cate ceva de facut.
Descriere

HORNBACH este o afacere de familie independenta, listata la bursa - deja la a 5-a generatie. Astazi compania este una dintre primele cinci lanturi de magazine de materiale de constructii si gradinarit din Europa.

Logo-uri
Logo
Pareri despre Hornbach
4
10 Dec '11
18 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

Cu parere de rau,dar ati riscat atunci cand v-ati hotarat sa luati un produs nesigilat.In ce priveste lipsa de profesionalism din partea angajatilor,va dau dreptate.Am avut si eu parte de o experienta neplacuta.In vara aceasta,am ales de la raionul de produse din lemn uscat,2 sau 3 scanduri,asa zise "Ciucuri" pentru streasina casei,am vrut sa verific codul de bare pentru a fi convins de pretul afisat pe raft,si am constatat ca din tot stocul care era la acea categorie,nu avea niciunul din produse acel cod de bare.Am intrebat un angajat cum se rezolva o astfel de problema,iar acesta mi-a dat un biletel pe care a scris nr. de produs si m-a asigurat ca in felul acesta se poate face plata.Cu toate ca i-am solicitat o dovada,cum ca nu am scris eu acel bilet,de ex.o stampila sau sa mearga cu mine si sa confirme cele scrise,a insistat ca este in regula.Bineinteles ca la casa nu am fost crezut, si a trebuit sa astept sa vina cineva sa verifice acel produs,lucru ce a durat suficient cat sa ma faca sa renunt,pentruca aceasta a insemnat 2 drumuri,odata sa vina cineva sa vada ce produs este,dupa care a trebuit sa astept iaras pana a facut un drum dus-intors la raionul cu pricina ca sa confirme cele scrise de "Amabilul"sau coleg pe acel biletel(gest care m-a costat timp si stres).Nu am renuntat,deoarece aveam mare nevoie de acele scanduri.Mi-am invatat lectia,sa nu ma mai bazez doar pe vorbe,ci sa am si o dovada a ceea ce mi se spune.Partea buna a acestui magazin, pentru care continui sa fac cumparaturi,ori de cate ori am nevoie,este faptul ca are preturi bune,prin comparatie.

0 pct
1
8 Sep '11
Foto pentru ellajitaru
20 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

Azi imi pare rau ca am fost client al acestui magazin atatia ani. De ce? Am cumparat o baterie pentru chiuveta de la bucatarie , pe care am incercat sa o montez dupa doua saptamani {evident dupa ce am terminat de amenajat}, si binenteles ca am fost dezamagita ca bateria era defecta si am fost nevoita sa o pun pe cea veche. Specific ca atunci cand am cumparato, am intrebat daca este buna pentru bucatarie si m-i s-a spus ca DA.
Cutia nu era sigilata ca celelalte cu cordeluta , deci m-am putut uita la ea, si fiinca nu era nici un baiat acolo,nu am gasit acel model acolo si nici nu stiam pretul. M-am dus cu ea la informatii, am intrebat daca este buna pt. bucatarie si cat costa. Dupa cum am scris mai sus am cumparato crezind ca este ultima din acel model.In concluzie azi m-am dus cu ea inapoi si una dintre angajate , dupa ce a chemat pe cineva dupa raion, mai avea putin si tipa la mine ca asa se strange o baterie, cu clestele? Binenteles ca au zis ca este incompleta, cu toate ca era totul in cutie, cel putin asa cum am cumparato, si ca sunt deteriorate piulitele de la racorduri. Era normal sa se cunoasca ca au fost stranse cu clestele, dar doamna de pe raion imi spunea ca ea cum sa o puna la raft daca se cunoaste ca au fost stranse cu clestele? Normal era sa o dea retur nu sa o puna pe raft inapoi sa o mai cumpere altcineva ca mine care nu ma pricep .De nervi sotul meu i-a lasato acolo. Cred ca cei de la acest magazin nu cunosc regula clientului : daca sant multumit mai aduc 10 clienti, dar daca sant nemultumit ajut 100 sa nu mai cumpere de acolo. Mii de multumiri acelora care citesc ceea ce am scris. Mihaela

1 pct