Oras

Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Vezi oferta acestei firme 8 pareri
2.75
Ratingul tau: - Media: 2.8 (8 voturi)
Numar de telefon:
Cartier
Grivita si Bucurestii Noi
Program:
Luni - Duminica: 10:30 - 1:00 (sau pana la ultimul client)
Categorie
modificat pe 24 Iun '13
Informatii generale
Nu rata sa fii acolo:
De luni pana vineri - Business Lunch 25lei, 12:00 - 16:00 drink included (soft/beer/glass of wine)
Rezervari
240 Puncte
25 pareri scrise
Aruncator cu privirea

Este un restaurant in care revin intotdeauna cu placere. Decorul este deosebit, la care se adauga si privelistea. Din pacate, Bucurestiul nu prea este iluminat si seara nu se vede mare lucru.
Am incercat aproape toate preparatele din meniu (pui, somon, lup de mare, creveti, rata, muschi de vita, foie gras) si am fost multumita. Mi se pare dubioasa persoana care a venit cu reclamatii de genul "ni s-a facut rau, am vomitat..."; mentionez ca nu am nici un fel de aranjament cu acest restaurant.
Sigur ca ar putea sa mareasca portiile un pic, ar avea foarte mult de castigat in felul acesta, mai ales ca preturile sunt medii spre mari.
De regula, chelnerii vin si intreaba daca este totul in regula, daca sunteti multumiti de preparate, asa cum este si normal sa se procedeze.

8 Mar '13
Foto pentru cosmin17
Pierdut prin cartier

Nu recomand restaurantul acesta pentru nimeni,mancare nu este proaspata si foarte scumpa pentru calitatea ei. am mancat pui cu gorgonzola si creveti nu recomand la nimeni.am fost in patru persoane si toti patru ne-am simti foarte rau pentru cateva zile. Chiar nu recomand la nimeni si daca vreti mai multe detali despre cel mai pesim restaurant din Bucuresti ma puteti contacta la (mihaitacosmin@gmail.com)

Va multumesc

8 Mar '13
de DANI84
Pierdut prin cartier

Am fost aseara si am luat cina impreuna cu niste prieteni,imediat dupa cina dupa 15 min prietenei mele i s-a facut rau a avut dureri de burta si voma.plus a doua zi cu toti am facut indigestie,cu totii am consumat creveti cu sos dulce si piept de pui cu creveti si sos gorgonzola nu recomand sa mancati acolo plus a fost mancarea fara pic de gust

11 Sep '12
Foto pentru francezatraduceri
160 Puncte
4 pareri scrise
Aruncator cu privirea

Eu am ramas cu o impresie foarte buna despre acest restaurant, mancarea a fost gustoasa, chelnerii f rapizi si ospitalieri, preturile sunt un pic exagerate dar privelistea face toti banii. Pe mine m-a impresionat! Recomand mai ales somonul cu legume. Un deliciu:)

18 Ian '12
Pierdut prin cartier

Lucrez in zona si obisnuiesc sa iau masa la pranz aici, au bufet suedez cu diverse feluri de mancare, colegii mei si cu mine suntem oarecum multumiti de gustul mancarurilor.Au un pret fix (20 de lei) in care nu este inclus si bautura. In data de 17 ianuarie am decis sa merg impreuna cu alte 3 persoane seara, sa privim Bucurestiul de sus si sa-mi serbez ziua de nastere.Am ramas cu cel mai amar gust posibil dupa aceasta experienta. Mancarea este EXAGERAT de scumpa si portiile sunt jignitor de mici si fade ca gust. Vreau sa mentionez ca nu obisnuiesc sa ma ghiftuiesc la restaurant, nu-mi doresc sa mi se aduca farfuria plina de mancare “de toti banii”.Tot ce-mi doresc este sa pot savura cu placere o cina.Lucru care nu s-a intamplat la acest restaurant.Daca am putut depasi ideea ca am platit PREA mult pentru prea putin, nu pot trece cu vederea calitatea preparatelor culinare….Pieptul de rata este de fapt o minuscula felie de carnita cat un deget de lunga, taiata in 5 feliute ca sa para mai multa, iar gramajul din meniu precizeaza 300 g (cantarita poate, cu tot cu farfuria in care este servita).mancarea a venit putin rece, nu ai posibilitatea sa comanzi altceva decat preparatele din meniu, nici macar un piept de pui la gratar!Vinurile au preturi de 3-4 ori mai mari decat in alte restaurante decente, nu m-a putut atinge de o sticla de vin din meniul dumnealor.
Pacat de priveliste!

30 Mar '11
Foto pentru Rhea
de Rhea
8.042 Puncte
197 pareri scrise
Guru Urban

Dat fiind ca este detinut de cei de la The Embassy aveam oarece rezerve (nu am niste experiente foarte placute prin locatiile lor).

Privelistea este spectaculoasa, decorurile interesante, mancarea este ok, insa serviciile sunt romanesti. Nu sunt genul care sa las bacsis doar pentru ca trebuie, desi observ ca asta este o practica extrem de des intalnita. Intotdeauna las numai daca mi-a placut serviciul. In egala masura inteleg ca chelnerii nu au niste salarii mari, dar cred ca tocmai asta ar trebui sa ii motiveze sa fie mai atenti cu comenzile, mai zambitori, pe scurt mai profi, astfel incat sa isi merite bacsisul.

Sa nu uit...toaletele sunt curate insa sunt cam mici.

27 Mar '11
Foto pentru Nymphette
2.859 Puncte
86 pareri scrise
Deschizator de drumuri

Mancarea este buna. Mi-au atras atentia gnochi si cotletele de miel care au fost foarte bune. Cam inceata pregatirea lor dar hai sa zicem ca au fost proaspete si ce e proaspat dureaza.
Privelistea minunata, decorul si el e frumos... Locatia este plasata ok, din punctul meu de vedere.
Servirea putin cam enevanta. Chelnerul a uitat sa aduca ba o apa, ba un suc, ba cutitul pentru steak plus 10 lei mai putin cand a adus nota de plata (mirobolant, nu?).
In rest fum ca peste tot...