Oras
  • Bucuresti-Ilfov
  • Bucuresti

Feedback maine!

0 pct
5
Firma: 

Ca sa nu zic eu ca nu m-am interesat de salon, azi m-am apucat sa citesc ce scriu clientele pe aici si m-am inspaimantat. E drept ca ar fi fost bine daca ar fi mai multe comentarii pozitive, dar de obicei alea negative intereseaza potentialii viitori clienti. In plus, daca scrie cineva de bine clar e angajata salonului (lucrez in marketing, deci stiu ca se practica, dar totusi...cate postari de bine poti pune tu? e cazul sa mai fie si clienti reali). Lipsa paritatii comentariilor pozitive cu cele negative ma face sa ma intreb daca au dreptate nemultumitii.
Maine ma duc sa ma sarbatoresc si sa ma relaxez cu 2 prietene la un one day spa. Se preconizeaza a fi o zi minunata. Nu ma duc cu voucher - deci nici un site nu-si ia comision de la ei ca sa faca rabat de la servicii, dar din cate am citit pe aici sunt inspaimantata - coafat dezastruos, manichiura nepotrivita, la masaj parerile sunt impartite, dar cum mie in genere nu-mi place sa mi se faca masaj si ar fi primul meu masaj facut de un profesionist (sper eu), nu va pot oferi un feedback pertinent, nu am termeni de comparatie, poate aflu ceva de la prietenele mele. Nu am vrut sa anulez programarea pentru ca sunt un cadou din partea mea, dar tot nu stiu ce sa cred!
E drept ca putina diplomatie nu strica, inclusiv din partea patroanei de la Cruella care pe buna dreptate isi apara salonul, dar ar putea sa o faca cu mai putina agresivitate!
Eu lucrez cu publicul si intr-adevar nu ii poti multumi pe toti, dar poti incerca. Oricat de nemultumiti sunt de un serviciu imi cer scuze, le zambesc si spun ca voi remedia ce nu le convine. Niciodata, sub nicio forma, nu le raspund la aftronturi cu afronturi (e drept nu am clienti atat de nemultumiti de toate serviciile pe care le prestez eu si eu sunt ceva mai diplomata in genere) :)
Sa stiti ca daca angajatii de acolo intampina clientul cu un zambet parca ziua e mai frumoasa. Si clientul se simte bine si nu va mai incarcati de atata energie negativa care afecteaza capacitatea de munca. Toti avem zile proaste, dar cand lucrezi cu publicul nu iti permiti sa ai o zi proasta pe care sa i-o arati clientului. Intotdeauna trebuie sa zambesti si sa ii oferi lui senzatia de bine pe care o asteapta din partea ta, nu conteaza ca ai o zi proasta. Un zambet tamp este mai bun decat o crispare si o stare de amorteala generala. Sunt curioasa daca au muzica ambientala in surdina :D (daca nu au o sa le aduc eu Vivaldi :P sa mai invioreze atmosfera)
Fiecare angajat in parte face imaginea de ansamblu a salonului si daca alegerea (care apartine angajatorului) nu este cea mai buna, angajatorul plateste, este vina angajatorului si trebuie sa-si asume responsabilitatea tuturor angajarilor, chiar si a celor provizorii pentru care ceri recomandari daca ti se pare ceva suspect. Sau poti sa ii trimiti tu la niste cursuri de specialitate.
Am invatat de-a lungul timpului ca cea mai buna reclama este cea din gura in gura si daca cineva este multumit de cum te porti si daca s-a simtit bine la tine nu va reveni doar el, va mai aduce 10 prieteni cu el. Daca te vorbeste de rau, nu o sa iti sperie 10 clienti ci 100.
Acum ma intreb daca am facut alegerea corecta a salonului, dar voi vedea? Revin maine sau poimaine cu un feedback, dar nu cred ca maine, ca e rost de petrecut :D