Oras

16 Aug '17
Foto pentru ciprian_anton
Bucuresti - Bucuresti-Ilfov

mi-a fost recomandat si il recomand la randul meu

14 Aug '17
Foto pentru adyce
de adyce

tatal meu a avut cancer la stomac cu metastaza4 deci foarte avansat am facut comanda de canticer impreuna cu vitamina b17 un tratament foarte bun sisau cunoscut cat de cat imbunatatiri din pacate cancerul fiind foarte avansat tata apierdut lupta si boala la rapus am ramas cu 5 cutii de canticer+ 3 de vitamina b17 + o cutie de paudarco pastile care sunt foarte bune pt aceasta boala parsiva pt detalii putem discuta pe adresa de mail gl24can@yahoo.com

11 Aug '17
Arad - Arad
de Ernest

''Doamna'' doctor Miclaus Stefana este foarte nesimtita care vorbeste cu pacientele ei ca cu niste carpe, nu avem nevoie de astfel de specimene in Arad. Multumim.

6 Aug '17
Foto pentru andre222
Bucuresti - Bucuresti-Ilfov

Este prima si cu siguranta ultima oara cand mai merg cu aceasta agentie - Kusadasi.
Am avut o experienta neplacuta din cauza lor anul acesta cand am contractatun bilet pentru un hotel de 4 stele,care la fata locului nu s-a dovedit a fi de 2 stele! Le-am platit biletul cash cat au cerut, peste 1500 euro pentru 2 persoane - transport cu avionul, masa all inclusiv si cazare pentru 7 nopti. Asigurarile de calatorie au fost extra!
Inca de la plecare, avionul a intarziat cu 30 de minute decolarea, iar nimeni nu si-a cerut scuze pentru acest lucru, nici pilotii nici stewardezele! Calatoria a durat 1,30 ore timp in care ne-au dat un suc si unsandwich, adica o chifla cu cascaval, bataie de joc! Mai bine nu mai dadeau asa sandwich, ca sincer nici nu pretindeam! Cand am luat biletul se laudau ca au compania lor de zbor Air Bucharest si ca sunt prompti si verzi si uscate! La debarcare nu ne-a asteptat nimeni, ne-am uitat dupa cineva cu vreo pancarda cu numele agentiei colaboratoare - Breeze, ioc, nimeni! Ne-am dus singuri in parcare, am gasit microbusul pe care scria Breeze, intr-un tarziu vine si o tipa ghid, o lunatica, cica nu avea pancarda, insa era si ea pe acolo!
Am ajuns la destinatie si la cazare alta srpriza! In loc de camera dubla cu pat matrimonial am primit o camera dintr-un apartament cu 2 camere, la care fusese incuiata usa despartitoare. In plus, patul nu era matrimonial asa cum ceruseram, ci erau 2 paturi single single unite si bineinteles foarte inconfortabile pt un cuplu. Mai mult decat atat, vederea camerei nu era nici pe departe garden view, pentru ca de la balcon vedeam parcarea betonata, plafonul unei cladiri neterminate cu fier betoane si acoperisurile de tigla a doua constructii gen garaj, ce pareau si ele parasite. Bineinteles ca am mers la receptie si am reclamat cele constatate si dupa discutii aprinse ni s-a promis o camera buna pt a doua zi. Am sunat si la agentia Kusadasi, dar bineinteles ca s-au ''spalat pe maini'' si in afara de vorbe, nu ne-a ajutat cu nimic. De fapt, toti cei care ajunseseram acolo cu aceasta agentie - Kusadasi, am avut aceleasi probleme. Am pierdut astfel ziua de plaja, cu nervi si discutii aprinse. A doua zi ne-a dat o camera similara, doar ca nu avea usa despartitoare cu alta camera vecina. Am mers din nou la receptie, nemultumiti bineinteles de faptul ca vederea camerei erea aceeasi, betoane, tigla si fier betoane. Alta cearta la receptie, alte telefoane la agentie lui peste prajit din tara, alti nervi, alt disconfort. Le-am cerut vdere la gradina si spre piscina si ne-au cerut bani in plus. Iar am sunat la agenti Kusadasi, de unde cucoana care ne-a vandut biletul a spus ca ei nu platesc diferenta. Pana la urma de la receptia hotelului ne-au promis o camera mai buna pentru ora 15 dupa amiaza, cand in fine am primit ceva acceptabil. De la balcon vedeam si parcarea cu betoane si planseul cu fier betoane, dar si o gradina cu ceva verdeata a unui vecin si cativa palmieri ai hotelului vecin.
Va spun, hotelul nu poate fi categorisit nici pe departe cu 4 stele, ci de 2 stele! Un hotel de 2 stele pe care ni l-au vandut la pret de 4 stele!
Mobilierul era invechit, la fel si bateriile chiuvetei si cazii. Ceea ce mi s-a parut insa cel mai de plans era faptul ca am gasit frigiderul incuiat si pentru a-l folosi trebuia sa platesti 2 euro pe zi. La fel era si cu internetul, se platea. Am si cumparat 10 ore de trafic pe net, dar dupa nici 5 ore semnalul mi s-a intrerupt. Deasemenea pentru seif trebuia platit 3 euro pe zi (asta a contat mai putzin in nemultumirea noastra). Mi se pare inacceptabil ca la un hotel ce se pretinde a fi de 4 stele sa existe anomaliile astea! Totul era auster la interiorul cladirii, nu vedeai o floare, un vas sau o jardiniera cu flori! Doar la receptie era o vaza cu flori - si alea artficiale!
Am avut all inclusiv, dar ce sa vezi, la pool barul hotelului nostru, totul se platea. ne-au trimis insa la cel al hotelului vecin, care era de 3 stele si de unde puteam lua intre orele 11 dimineata si 23 bauturile gratis, dar doar cele la dozator! Inghetata si restul se plateau. Inghetata gratis puteau lua doar copiii pana in 10 ani.
In concluzie, un hotel pe care noi l-am asemanat cu unul comunist. Plaja hotelului era plina de mucuri de tigara si nu s-a greblat si afanat nisipul in nici o zi. In unele zile, ni s-au cerut bani pe sezlonguri, lucru pe care iarasi nu am putut sa-l inteleg.
La intoarcere, plecarea cu avionul s-a facut cu o intarziere de 1,30 ore. Bineinteles ca nici de aceasta data, comandantul aeronavei nu dat nici o explicatie, nu si-a cerut scuze ba nici macar nu a adresat nici macar un cuvant pasagerilor!
Ce sa mai zicem, noi am luat biletul din Bucuresti de la agentia de pe Bulevardul Magheru, dar de fapt, toti turistii care venisera cu aceasta agentie, indiferenta ca-si contractasera pachetul turistic din Bucuresti sau din alte judete, au avut aceleasi probleme! In concluzie, agentia Kusadasi - cum e turcul si pistolul!
Nu as recomanda nimanui aceasta agentie!

6 Aug '17
Brasov - Brasov

Nu am vazut nesimtire mai mare decat la Ariesu Ghimbav.Trebuie sa fugaresti vanzatoarele prin magazin ca sa vina sa-ti ia banii.Ori stau la barfe,la tigare,ori sunt printre rafturi,iar clientii stau ca prostii in fata casei.Si asa ne batem singuri codul la legume fructe,mai bine ne-ar invata cum sa ne scoatem singuri bonul la casa,sa platim si sa ne vedem de treburile noastre.

4 Aug '17
Iasi - Iasi

Dupa lucrarea facuta de catre aceasta firma am acum si boiler si centrala " in caz de":))

3 Aug '17
Foto pentru iperju
de iperju

Preturi foarte mari. O declaratie m-a costat 240 Ron, O procura - 170 Ron.
Spatiul este mic, inghesuit, vechi si miroase a scrumiera. Secretara lipsita de profesionalism si bun simt.
Nu recomand.

27 Iul '17
Foto pentru Pescu Marușa
Constanta - Constanta

In data de 15 iulie 2017, intr-o sambata, catelusa mea de 13 ani nu se simtea deloc bine si am decis s-o ducem la Vetzone care avea program non-stop. Medicii de la Vetzone care erau acolo au spus ca starea ei e foarte grava (peritonita + tumoare vaginala + piometru; hemoleucograma arata ca desi avea infectie – peritonita - leucocitele ei erau foarte putine, cu mult sub limita inferioara) insa ei ne sfatuiesc s-o operam ca sa-i mai dam o sansa, ceea ce am si facut, desi am insistat ca nu are rost s-o chinuim daca nu are nicio sansa, insa medicii au afirmat ca mai are o sansa. Joi au externat-o spunand ca analizele i-au iesit bine, desi nu i-au facut hemoleucograma ca sa nu ne dam seama ca sistemul ei imunitar deja era aproape inexistent. Nici macar nu ne-au chemat la un consult de verificare a starii de sanatate in zilele urmatoare. Ne-au zis sa venim sa-i scoatem atele ceea ce nu s-a mai intamplat, avand in vedere ca intr-a 9-a zi de la operatie a murit. Sambata ne intoarcem de urgenta ca avea abdomenul foarte umflat si au zis ca acumuleaza lichid ori de la inima, ori de la ficat, insa ea de fapt facuse blocaj renal, desigur ca medicul care era in tura nu a presupus acest lucru si nu i-a facut nicio analiza la sange legata de rinichi, doar i-a scos lichidul. Duminica i-au facut analizele si au zis ca au iesit foarte proaste – blocaj renal – insa sa-i mai dam a doua sansa, sa-i faca niste lavaje poate isi revin rinichii. Evident ca nu si-au revenit si luni dupa-amiaza a murit. Nici macar nu stiau de ce a murit! Nici acum noi nu stim din ce cauza a murit catelusa! Medicul care o operase plecase si el in concediu imediat dupa, medicii care ii faceau tratamentele se schimbau de pe o zi pe alta si habar n-aveau istoricul animalului.
In cazul in care catelusa era asa de grav de ce medicii nu ne-au sfatuit sa o eutanasiem in sambata in care i s-a facut rau ca sa nu se mai chinuie atata ci ne-au sfatuit s-o operam? Si in duminica in care i-au iesit analizele foarte proaste (creatinina 8,6), patronul spitalului, Leica Laurentiu, in loc sa ne sfatuiasca macar atunci s-o eutanasiem ca sa nu se mai chinuie ne-a sfatuit sa-i facem lavaje (”sa-i dam a doua sansa catelusei, sa-i mai dam lui 72 de ore ca s-o salveze, insa el plecase a doua zi in concediu, asa intelege dumnealui sa salveze animalele muribunde”) desi un alt medic veterinar contactat de mine a zis ca nu are rost sa mai chinuim animalul.
Cele doua sfaturi total neprofesioniste au fost determinate mai mult ca sigur de lacomia lor dupa bani. Daca o eutanasiam de prima data nu le ieseau atatia bani cati au castigat din chinuirea unui animal muribund. Medicii de la Vetzone, in frunte cu patronul spitalului (daca ii putem numi medici, ci mai degraba macelari cu diploma), sunt total neprofesionisti (Dumnezeu stie cum au obtinut diplomele), ahtiati dupa bani si dezumanizati, fara mila pentru animale. Patronul clinicii, Leica Laurentiu, desi afirma ca el nu vine duminica la spital ca sa chinuie animalele, se pare ca adevarul este ca pentru bani face si asta. Chinuie animalele fizic si psihic si pe stapanii acestora psihic pentru bani.

25 Iul '17
Foto pentru paraschivrazvan25
Voluntari - Bucuresti-Ilfov

Au oferte excelente de
rent a car Bucuresti

20 Iul '17
Foto pentru Artizanat Iasi La Sezatoare
Iasi - Iasi

Magazinul La Sezatoare este solutia cautarilor tale pentru ii traditionale cusute manual, autentic romanesti, la preturi decente

16 Iul '17
Foto pentru Gelu16
de Gelu16

Daca va intereseaza ce fac, daca doriti sa va promovati firma in site-urile care-mi apartin, astept sa ne cunoastem.

Foto pentru Ana88
de Ana88

Buna ziua! Imi doresc de ceva timp sa imi exprim parerea despre acest salon pentru ca in urma celor doua vizite acolo am iesit cu o proasta impresie si chiar un pic demoralizata. Despre tarife si calitatea serviciilor nu comentez- sunt medii, relativ ok, insa senzatia generala pe care mi a lasat -o este una proasta. Doamna de la cosmetica va face comentarii gratuite despre fata dumneavoastra in tot timpul in care lucreaza iar doamnele de la tuns va vor "interoga" incepand de la activitatea parintilor si pana la primul contact sexual ca sa zic asa. Dupa prima vizita am zis ca nu ma mai intorc niciodata dar a intervenit ceva last-minute si fiind aproape de mine mi am incercat norocul din nou in ideea ca nu va fi aceeasi doamna cu atitudine superioara si rautacioasa la cosmetica insa m am inselat! NU Recomand!

Foto pentru Ana88
de Ana88

Foto pentru dinhhanoi
Bucuresti - Bucuresti-Ilfov

cong ty san pham rat ngon và chat luong

11 Iul '17
Foto pentru Ana-Cristina Costea
Bucuresti - Bucuresti-Ilfov

Multumim Autoritatilor pentru aceasta initiativa! Studiez acum la o scoala de vara pe Orase Inteligente si nu toate tarile au asa ceva! Mult succes acestui inceput in Romania cu o astfel de initiativa: in plus, e foarte colaborativ Urbo care imi permite sa postez o astfel de parere! Multumesc Urbo! Ana-Cristina

7 Iul '17
Foto pentru paraschivrazvan25
Bucuresti - Bucuresti-Ilfov

Servicii excelente de rent a car Bucuresti si tarife minime.

3 Iul '17
Foto pentru dan roata
Murfatlar - Constanta

X-TREM de buna

29 Iun '17
de AnaTrs

Buna ziua! Stie cineva cum as putea sa o contactez pe dna. Dr Sorina Nastase, avand in vedere ca la nr. de telefon afisat nu raspunde nimeni?
Multumesc!

29 Iun '17
de AnaTrs

Multumesc!

26 Iun '17
Brasov - Brasov
de anotimp

Am cumparat de la ei un material care avea pret la kg si atunci pe loc nu am stat sa calculez dar acasa mi-am dat seama ca m-a inselat cu 20 de lei! si cand eram la magazin mi-am zis in gand sa fiu draguta sa nu cer bon fiscal, dar nu mai fac prostia asta. Atentie sporita la oameni de genul sa fi-ti tot timpul pe faza!

19 Iun '17
Foto pentru mestesugar
Bucuresti - Bucuresti-Ilfov

draga doamna, m-ati amuzat teribil, si eu sunt cizmar dar asa poveste nu am mai auzit in viata mea.

eu prefer sa fac 3 flecuri decat sa schimb 1 toc sau sa ii inlocuiesc pielea pt ca e mult mai usor, orice cizmar stie asta, deci ce ziceti dvs aici cusut cu ata alba?

de ce naiba sa se chinuie sa va fure niste amarate de tocuri purtate si ciobite cand noi costa 5-10 lei perechea la producator italian??? erau de aur (glumesc) sau aveti probleme la mansarda?

Buna ziua,

Am fost pacient la Med-As si m-a impresionat Doamna Doctor Bodescu Simona Corina pentru profesionalismul ei , felul in care si-a dat atata silinta in a reusi sa ma vindece ! Suferinta mea era destul de veche si inaintea dansei am mers la alti doctori . Este un doctor nemaipomenit , foarte priceputa , serviciu medical de inalta clasa si multa empatie ! De atunci am ramas pacientul dansai si oricand am nevoie apelez la o consultatie la dansa!

13 Iun '17
Braila - Braila

Personalul de la case inclusiv sefa lor pt ca am auzit adresarea e f slaba si vb de sus tuturor clientilor.dezamagit magazin brici depot braila

11 Iun '17
Foto pentru joanjett
Bucuresti - Bucuresti-Ilfov

Am vrut sa inchei doua asigurari pentru calatorie in strainatate. Dupa ce am platit asigurarea online mi-au solicitat sa semnez doua documente, dintre care un contract de mandatar, prin care il imputerniceam pe un oarecare sa ma reprezinte pentru "asigurari, pe perioada contractului". Care contract? Ce fel de asigurari? Pe ce perioada? In plus, voiau ca si fiul meu, minor, sa semneze astfel de acte.Le-am cerut sa anuleze comanda. Au fost foarte prompti in acest caz. Ma nelinisteste, totusi, ca am apucat sa inchei asigurarea PAD la ei. La nr. de tel. Orange de pe care am primit mesajele de la ei intra un robot Orange. Iar adresa lor e undeva in Mangalia.

9 Iun '17
Foto pentru Roxana F
Ploiesti - Prahova

Acum un an si ceva, sub tirul loviturilor de bocanci pe care mi le administra viata, mi-am dat seama ca am o nevoie uriasa de ajutor, ca sa pot sa fac fata. Alternativa era sa innebunesc de durere si sa le fac existenta un iad tuturor celor apropiati. Am ales sa cer ajutorul unui psiholog si m-am dus, pur si simplu, sa-i spun ca am nevoie sa invat sa ma bucur de viata in zilele gri si negre, in cele pline cu lacrimi.
Azi zambesc si viata imi zambeste inapoi..am primit hrana pentru minte. Asta gasesti la Diana Avramescu, o femeie deosebita din viata mea, ce-mi ofera ochelarii pentru a vedea drumul bun. Daca merg ...este doar alegerea mea.
Multumesc din suflet, Diana!