De nota 10

1 pct
5
Firma:

Atmosfera excelenta, mancare foarte buna, muzica placuta. Servirea este ireprosabila si berea foarte buna:)

hehe,am uimit un sat

hehe,am uimit un sat intreg.Toata lumea care trece pe aici se uita in grandia mea.Si eu am trecut azi cu masina prin sat(ca m-am dus pana la magazin) si am mers incet ca sa vad ce au mai facut oamenii de aici( cei cu state vechi in ale grandiaritului) si am ramas surprinsa sa vad ca in curti zac aceleasi gunoaie de asta iarna.Cred ca in tot satul , numai noi si prietenii nostri am inceput sa ne ocupam cum trebuie de gradini.Sunt tare mandra de rezultatele muncii noastre.Iti multumesc.

Cred ca exagerezi, dnumole

Cred ca exagerezi, dnumole doctor, deoarece si dumneata esti vinovat de situatia in care este sistemul de sanatate din Romania, deoarece si dumneata ai avut treaba cu puterea si nu ai facut, in acel moment nimic.Cunosc foarte sistemul de sanatate din Romania si pot sa-ti spun, stimate dnumole doctor ca adevarul este cu totul in alta parte.Pe timpul ministrului Mincu am facut o propunere, care nu a fost luata in seama, deoarece nu era POLITICA.Atunci spuneam ca in fiecare an sa fie finatate NUMAI 8 spitale, iar restul sa nu primeasca nimic.Pana acum aveam 80 de spitale la standarde acceptabile.Si atunci ca si acum, directorii de spitale au fost numiti politic, deci, din start incompetenti si cu buzunarele goale.In tot sistemul economic romanesc numirile se fac dupa criterii politice, de casta si de relatii, asa ca ..Medici romani sunt foarte buni, ca dovada ca sunt foarte apreciati oriunde lucreaza, cu exceptia Romaniei.La fel asistentele de pe la noi sunt foarte bune.Atunci cum se explica dezastrul din tara?Foarte simplu: Toate programele finantate de Banca Mondiale au fost niste stifturi si niste povesti marginale.Nimeni nu a avut nici un interes ca sistemul de sanatate sa mearga bine, deoarece ERAM PREA MULTI si ..

ce material este cel mai bun

ce material este cel mai bun si mai ieiftn decat sticla dubla (termopan ) la o sera ?. in afara de folie . ma gandeam la o sera sa o pot si incalzi si sa nu pierd din caldura si bine luminata .