Eu am avut o experienta foarte neplacuta cu acest lant de magazine B&B Collection (mai exact magazinul Kultho, Polus). Anul acesta, in februarie, am achizitionat un inel, Aur alb 18k, si diamante. Dupa achizionatea inelului, cam la 2 zile, am vrut sa il returnez fiindca mi-am dat seama ca imi este prea mare dar la recomandarea lor, l-au trimis la micsorat in service-ul lor. Dupa 3 saptamani de purtare 9dupa ce mi-a fost returnat) inelul prezenta pete pe partea interioara, inspre palma si zone in care stradul de rodiu era crapat sau avea bucati lipsa. M-am dus la magazin si mi-a fost retrimis in service si reparat pe garantie, dupa spusele lor, s-a refacut stratul de rodiu. Dupa ce mi-a fost returnat, la 1 saptamana m-am prezentat din nou la magazin cu inelul, stratul de rodiu avand iar bucati lipsa in doua locuri,cea mai mare fiind de 3-4 mm latime. Le-am cerut o solutie definitiva a problemei, fie ca si reparatie fie returnez inelul si sa primesc banii inapoi. Raspunsul service-ului a fost ca inelul prezinta urme 'usoare' de deteriorare si ca acestea sunt cauzate de utilizator. Aparent intr-o saptamana de purtare am reusit sa fac ceva cu el incat sa ii 'puste' stratul de rodiu.. Evident ca acum, dupa inca cateva saptamani inelul e mult mai degradat, stratul de rodiu ramas acoperind cu suprafata de sub 50 % din partea dinspre palma a inelului...Asta in varianta in care ei ofera garantie 30 de zile pt orice probleme, in rest, doar pt defecte de fabrica, defecte stabilite, evident, de service-ul lor (spre deosebire de alte magazine ce vand/produc bijuterii care ofera garantie pe viata).
Kultho
Pareri despre Kultho