Oras
  • Bucuresti-Ilfov
  • Bucuresti

Kaufland - Sebastian

Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Vezi oferta acestei firme 8 pareri
2.5
Ratingul tau: - Media: 2.5 (8 voturi)
Numar de telefon: 
0372.095.901 (Fix)
0800.080.888 (Relatii Clienti)
Adresa: 
Strada Mihail Sebastian 88
Sectorul 5 Bucuresti, Bucuresti-Ilfov 050778
Toate adresele
Program: 
Luni - Sambata: 7:30 - 22:00
Duminica: 8:00 - 20:00
Detalii program: 

Program Linie Verde - Relatii Clienti
Luni - Joi 08:00 - 17:30
Vineri 08:00 - 15:00

Retail.ro:
Adrese si program Kaufland Bucuresti
Categorie
Hipermarket 
Modalitati de plata:
Mastercard/Visa
Bonuri de masa
Tichete cadou
Numerar
Modifica profil
modificat pe 01 Iul '10
Informatii generale
Parcare: 
Propie
Produse si Servicii
Specializarile marketului: 
General
Mancare si Bautura: 
Legume - fructe, Ingrediente, Bauturi alcoolice, Dozator cafea, Macelarie, Condimente, Lactate, Mancare gatita, Mezeleuri, Paine, Patiserie / Cofetarie, Pescarie, Produse congelate, Snacks, Tigari
Produse: 
Accesorii auto, Birotica si papetarie, Cosmetice, Design interior si exterior, Electronice si IT, Fitness si sport, Haine, Jucarii, Mancare si accesorii animale, Plante, Unelte casa si gradina
Servicii market: 
Banc proba si garantie, Birou informatii, Casa prioritara, Verificatoare pret, Cupoane reduceri, Asistenti magazin, Restrictie monede pentru carucioare
Numele produselor marca proprie: 
Best Farm, Vitastar, Vitae D’Oro, Grande, Sun Gold, Stilla, K-Classic
Detalii produse si servicii
Livrari: 
Nu
Returnare produse: 
Da
Conditii returnare: 
Produsul trebuie returnat impreuna cu bonul de casa.
Informatii suplimentare
Info special: 

Ofera 3 ani garantie la produsele electronice. Ofera bonuri de 3 lei pentru nerespectarea unor garantii pe care le ofera. Nu pun la dispozitia clientilor cosuri de mana.

Slogan
Ieftin si bun !
Descriere

La Kaufland ne dorim sa fiti multumit de serviciile noastre si sa faceti cu placere cumparaturile dumneavoastra. La Kaufland, clientul sta intotdeauna in centrul atentiei si este cea mai importanta persoana pentru noi. Va garantam acest lucru!

Poze adaugate pentru Kaufland
Foto
12 Mai '10
Logo-uri
Logo
Vezi toate pozele
Pareri despre Kaufland
1
15 Ian '14
18 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

10 Ianuarie 2014
In drumul spre casa trecind de Autogara Militari ai spun sotiei '' Uite ca au deschis in sfirsit si la noi Kaufland !'' si datorita laudelor auzite din gura unora sau mai mult din curiozitate am intrat. Constructie noua, totul frumos dar de cum am pasit pe usile magazinului m-a izbit un miros de, detergent, ceva nemaintilnit in supermagazinele din capitala. Am cumparat citeva cutii de sucuri naturale iar sotia niste tampoane. La casa suntem intrebati ce parere avem despre noul magazin Kaufland si nestiind ce ne astepata acasa am raspuns in cor ca este totul frumos exceptind mirosul de, detergent ! Ajunsi acasa am scos cumparaturile din sacosa Kaufland si stupoare, mirosea identic ca la intrarea in magazin, zic, '' Or fi spalat banda rulanta cu ceva detergent'' Mare mi-a fost mirarea dar pina si tampoanele ermetic sigilate miroseau ca si cum ar fi fost imbibate in detergent pulbere, tampoane care bineinteles au zburat la gunoi iar cutiile de suc natural aveau acelasi miros imbibat in cartonul exterior, miros atit de puternic ca mi-au umplut frigiderul de miros, ca si cum as fi spalat interiorul cu detergent pulbere si bineinteles ca a trebuit sa pun continutul in alte recipiente pe care le aveam prin casa !!!! Sa-mi fie invatare de minte ca nu am pastrat bonul de casa in vederea unei reclamatii dar, deh, asa e romanul indiferent !!!
Astazi 15 Ianuarie 2014, Kaufland Sebastian. Tot in drum spre casa ai spun sotiei , '' Uite, Kaufland, sa intram, sa nu intram ''
Si intram ! Fantastic !!! Acelasi miros de, detergent pulbere !!! Ii zic sotiei '' Nu luam decit salata verde si citeva chifle proaspete ! '' Zis si facut, iau in viteza o salata verde si 2 ardei iuti, bineinteles doar dupa ce i-am mirosit si ies pe culoarul principal in directia galantarelor cu paine proaspata si ce credeti, o duduie angajata Kaufland aranja cu hotarire pungile cu detergent pulbere de diferite marci pe care le batea cu palmele pentru a compacta imensa stiva cu pungi de, detergent ! Am ramas cu gura cascata !!! Ai spun sotiei nu luam decit paine gata scoasa din cuptor, cu siguranta cea sigilata va mirosi precum tampoanele ! Zis si facut, ajungem la raionul cu paine iar sotia i-mi spune ca si cum ar fi banuit ca si acestea miros a detergent, '' Te rog sa iei doar doua sa nu miroasa si acestea '' dar eu manat de foamea de lup pe care o aveam am bagat 3 chifle Ciabatta in punga pe care bineinteles inainte de a le baga in punga le-am mirost in graba recunosc si bucurosi ca am adulmecat produsele si acestea nu miroseau am mers la casa unde am suportat iar mirosul imbatator de, detergent, ! Ajunsi acasa, am pregatit salata si de foame am muscat dintr-o chifla Ciabatta, imbucatura pe care am scuipat-o cu repeziciune in chiveta ! Bineinteles ca avea gust de binecunoscutul detergent ! Astazi 15 Ianuarie 2014, JUR ca a fost ultima oara cind am pasit intr-un magazin KAUFLAND !!!!

0 pct
4
1 Dec '12
18 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

Magazinul Hypermarket este OK dar spayiul este prea mic pentru acest cartier din Cluj, in plus vin cumparatori si din alte parti ale orasului. Consider ca ar trebui extins acest spatiu. Marfurile sunt bune, proaspete, dar preturile cresc in paralel cu alte Hypermarketuri, ceea ce nu este OK. desigur ca Kaufland are politici particulare de reduceri, dar nu prea mari< imi plac produsele la pret fix, preturi mici, pentru diferite articole valabile pentru gospodarie. Ar trebuie sa fie mai mari reducerile de sarbatori, ca si in strainatate, unde aceste reduceri sunt foarte mari. Speranta, Cluj-Napoca

0 pct
3
27 Iun '12
18 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

In kaufland sebastian directoarea magazinului Giusca Cristina strezeaza foarte mult departamentu friche.NU vrea sa angajeze personal,sunt zile in care este decat cate un om pe schimb . Isi bate joc si de personal si de clienti deoarece clienti trebuie sa stea la coada . Eu sunt un client fidel si stiu ce se intampla in magazin.Sper sa se reglementeze lucrurile si doamna directoare sa angajeze mai multi angajati pentru o eficienta mai buna si pentru a nu mai fi muncit personalul

0 pct
2
7 Mai '12
de Mia86
18 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

Am fost zilele trecute la cumparaturi impreuna cu prietena mea in Kaufland si desi imi placea hypermarketul deoarece era aproape de casa cred ca a fost pentru ultima data. Nu stiu ce li s-a parut lor suspect pe camere deoarece la iesirea din magazin am fost abordata de un agent de securitate si m-a invitat intr-o camera izolata cu pretextul ca eu sau colega mea am furat. Ne-au controlat prin genti s-au uitat pe bonuri, ne-au vorbit ca si cum eram niste delicvente...In fine, la sfarsit au constatat ca totul era in regula si ca nu am furat nimic dar nici macar nu si-au cerut scuze. In viata mea n-am fost mai umilita. Ar trebui sa schimbe ori personalul ori regulile astea proaste pentru ca isi vor pierde clientii. Eu una nu mai vreau sa aud de Kaufland!

0 pct
2
21 Ian '12
de vasiloi
18 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

UN ROMAN FARA EXPERIENTA SI BUN SIMT A AJUNS SEF DE MAGAZIN LA KAUFLAND SEBASTIAN,SI A INTRODUS O REGULA ABUZIVA SI ILOGICA:BAXURILE DE APA,1,2,7, SA FIE PUSE PE BANDA PENTRU A FII SCANATE. EU II FAC PROPUNEREA SA LE RIDICE EL SAU CEI CARE L-AU EDUCAT ASA.RECLAMATIA NU A FOST POSIBILA LA MAGAZIN FIINCA CUTIA ERA PLINA DE GUNOAIE ,DECI NECONTROLATA DE MULTA VREME.AS VREA SA MA INTALNESC FATA IN FATA CU ACEST SEF SA-I COMPLETEZ EU BUNUL SIMT SI EDUCATIA.

0 pct
1
24 Iul '11
de amz.ro
18 Puncte
1 pareri scrise
Pierdut prin cartier

Kaufland Sebastian inseala consumatorii cu promotii false. Veti avea surpriza ca veti lua un produs (sau mai multe) la pret redus dar la casa nu o sa-l puteti achita: http://www.amz.ro/articole/teapa-kaufland-cu-reduceri

0 pct
5
15 Feb '11
Foto pentru michaeldot
1.202 Puncte
29 pareri scrise
Deschizator de drumuri

Im Kaufland fühle ich mich meistens sehr wohl. An der Kasse wird man immer gefragt, ob man zufrieden war oder nicht. Die Waren sind frisch und das Personal meist freundlich. Das Sortiment an Lebensmitteln ist ausreichend für mich. Non-Food hat es nur wenig und es sind meist keine hochwertigen Produkte. Hier fühle ich mich wohl.

Negativ: Oft fehlt die Magermilch. Es ist verboten im Laden zu essen. Das nervt etwas weil ich gerne mal was kleines nasche im Laden und dann an der Kasse natürlich auch bezahle.

2 pct
4
5 Feb '11
Foto pentru Sandu2
de Sandu2
246 Puncte
24 pareri scrise
Aruncator cu privirea

Este un hipermarket aproape de casa care m-a facut odata cu aparitia lui sa renunt la cumparaturile saptamanale facute la Cora sau Carrefour ,apoi oferta nu este nici extrem de bogata dar nici prea limitata asa ca ma descurc cu ce au aici in privinta cosului alimentar ; la marfuri nealimentare este cam diferita situatia fiindca nu prea gasesti haine si incaltaminte de oarecare calitate la preturi decente . Angajatii sunt in general la dispozitia clientilor dar sunt si unii care se cred pe santier si te streseaza cu zgomotul lazilor sau ambalajelor trantite .La case de multe ori este aglomerat iar uneori cand am luat produse alimentare erau fie alterate fie improprii ptr. consumat, le-am adus inapoi si am primit banii pe ele cu amabilitatea personalului de la relatii clienti .Mi-a placut ca totusi fetele de la relatii clienti nu se uita foarte surprinse la tine cand aduci un produs cu probleme si iti rezolva cererea pe loc .Despre marca ''Superior'' spun ca nu voi mai cumpara nici un aparat fiind si cea mai ieftina ''marca'', iar asta dupa ce am luat o rasnita de cafea care nu a tinut decat vreo 2 luni si s-a stricat .Asadar feriti-va nu de magarus ci de aparate ''Superior'' care sunt de fapt inferioare oricarui produs din categoria electrocasnice si de produsele cele mai ieftine care nu-s tocmai ''ieftine si bune'' .Per total e acceptabil daca suntem atenti la ce cumparam .

1 pct
Setari de confidentialitate